Bouwjaar | 23-07-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.892 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PR-637-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.892 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PR-637-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Oostpolder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostpolderweg 11 |
Postcode | 4413 NN |
Plaats | Krabbendijke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 503388 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfoostpolder.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 653 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Aflever pakket 1 (€ 225): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof en een poetsbeurt.
- Aflever pakket 2 (€ 525): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof, een poetsbeurt en 3 maanden garantie.
- Aflever pakket 3 (€ 725): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof, een poetsbeurt en 6 maanden garantie.
- Afleverpakket 4 (€ 925): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof, een poetsbeurt en 12 maanden BOVAG garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Deze SEAT Leon ST komt uit 2014, werd geleverd van 01-06-2014 tot 31-07-2015 en kostte toen € 24,550.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 81 kW (110 PK) en een cilinderinhoud van 1197 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 194 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.90 liter per 100 km en hij weegt 1147 kg. De wegenbelasting bedraagt € 117.- per kwartaal.
Welkom bij Autobedrijf Oostpolder.
Bij ons heeft u keuze uit verschillende afleverpakketen.
Variërend van €225 tot €725.
BOVAG garantie is mogelijk bij auto's boven de €4500.
Financieren behoort bij ons tot de mogelijkheid.
Kijk voor meer informatie op www.autobedrijfoostpolder.nl
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf Oostpolder
Oostpolderweg 11
4413 NN Krabbendijke
tel. 0113-503388
Fax 0113-503389
Email: post@autobedrijfoostpolder.nl
Internet: www.autobedrijfoostpolder.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.