Bouwjaar | 13-10-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.792 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XB-XX-14 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.792 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XB-XX-14 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wim Dijkgraaf Autoservice |
Contactpersoon | W Dijkgraaf |
Adres | Achterstraat 1-5 |
Postcode | 4306 CS |
Plaats | Nieuwerkerk |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)111 - 641364 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | wimdijkgraaf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 195/80 R15
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 163 x 167 cm
Wielbasis: 220 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.500 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
In opdracht van 1 onzer klanten te koop
Stoere Vitara cabrio met hardtop
Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 1998 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 59 kW (80 PK) en een cilinderinhoud van 1590 cc.
Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,7 liter per 100 km en hij weegt 1050 kg.
De APK is geldig tot 03-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
Getoonde prijs is rijklaar en zo meenemen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.