Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D-F Challenger Window Van AUT. | Luchtvering | Leder | Nav | Camera
n.o.t.k.
Bouwjaar | 09-01-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 139.425 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-414-VJ |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D-F Challenger Window Van AUT. | Luchtvering | Leder | Nav | Camera
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 139.425 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-414-VJ |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Flikweert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Roterij 5 |
Postcode | 4328 BB |
Plaats | Burgh Haamstede |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)111 - 653151 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoflikweert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: aug 2018 - jun 2020
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 87 liter
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.250 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 2.990 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 256 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
* Standaard wordt deze auto afgeleverd met geldige APK, vloeistofcontrole, mattenset, autodocumentatie, RDW-leges en 2 sleutels. Voor € 595,-- extra wordt deze auto afgeleverd met een nieuwe APK, complete afleverbeurt aan de hand van historie en onderhoudsschema, indien nodig en van toepassing distributieriem vervangen volgens fabrieksvoorschrift, halve tank brandstof, complete poetsbeurt, 6 maanden Auto Flikweert garantie (tenzij anders vermeld) en een mobiliteitspas (12 maanden pech-onderweg service).
Voor €395,- extra krijgt u 12 maanden BOVAG garantie op de auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.