Toyota Land Cruiser 4.0 V6 VVT-i LX Automaat

€ 16.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-05-2003
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 308.842 km
Deuren 5
Kenteken S-057-HT Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.956 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Toyota Land Cruiser 4.0 V6 VVT-i LX Automaat


€ 16.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-05-2003
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 308.842 km
Deuren 5
Kenteken S-057-HT Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.956 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AVH Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kloosterweg 9-11
Postcode 4421 PV
Plaats Kapelle
Provincie Zeeland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13625354 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.avh-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 472 x 188 x 186 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 800 kg
GVW: 2.850 kg
Max. trekgewicht: 2.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
CO2-uitstoot: 320 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Voor een afspraak gelieve te bellen met 0113-344879.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht

Autotest | Toyota Land Cruiser Het oude ambacht

De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.

Plus

  • zeer sterk in het terrein
  • zeer ruim
  • rijke uitrusting

Min

  • helt sterk over de bocht
  • derde zitrij alleen voor kleine kinderen
  • uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot

Conclusie

Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.

Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.

Deel deze advertentie