Volkswagen Golf 1.5 TSI 150PK DSG Highline R-Line | Pano dak
€ 24.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 20-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.277 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.277 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ben de Rooy B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 8 |
Postcode | 4675 RA |
Plaats | St Philipsland |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)167 - 573995 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.benderooy.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2019
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Ledig gewicht: 1.320 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Schitterende Golf 7 IQ / R-Line uitvoering! 150PK DSG met o.a panoramadak
= Bedrijfsinformatie =
Vragen buiten onze openingstijden mogelijk via WhatsApp 06-42469356 of ons vaste nummer 0167-573995
Al onze auto's worden geadverteerd voor de meeneemprijs, dit is exclusief Bovag garantie en de rijklaarmaakkosten.
Bekijk onze garantie pakketten op www.benderooy.nl of vraag een van onze verkopers naar de voorwaarden.
Afleverpakket voor auto's boven €4.500 bedraagt €995
Afleverpakket voor auto's onder €4.500 bedraagt €495
Op basis van de meeneemprijs, zonder het afnemen van een afleverpakket heeft u bij ons recht op 12 maanden wet conformiteit garantie.
Wij vertellen u hier tijdens de proefrit/bezichtiging graag meer over.
Proefrit/bezichtiging ook s'avonds mogelijk op afspraak, graag staan wij voor u klaar op de Industrieweg 8 in Sint-Philipsland.
Onze voorkeur gaat er naar uit om vooraf een afspraak te maken, zodat u niet voor teleurstellingen komt te staan.
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Autodata of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (0167-573995)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.