Volkswagen Golf 1.0 TSI 85Kw / 115Pk Edition

€ 13.250,-

Bouwjaar 24-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.516 km
Deuren 5
Kenteken HH-168-R Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI 85Kw / 115Pk Edition


€ 13.250,-

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.516 km
Deuren 5
Kenteken HH-168-R Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf P. van Beek & Zn.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oostpolderweg 1c
Postcode 4413 NN
Plaats Krabbendijke
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 503181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.pietvanbeek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.132 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Iedere Volkswagen is anders, maar tegelijk zijn alle Volkswagens herkenbaar aan hun betrouwbaarheid, hun intelligente ontwerp en hun uitstekende rijkwaliteiten. Neem deze Golf bijvoorbeeld, die uitblinkt in zuinigheid en duurzaamheid. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Niet meer op de tast een andere zender zoeken of het volume aanpassen. En al helemaal niet met uw ogen van de weg af raken. De audiobediening op het stuur zorgt dat u alles van onder uw vingers regelt. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Het luxeniveau in deze Volkswagen is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van multifunctioneel lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie