Volkswagen Golf VII 1.4 TSI 150PK Lounge | Xenon | Navi | Cruise

€ 17.950,-

Bouwjaar 10-07-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.852 km
Deuren 5
Kenteken T-937-VB Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf VII 1.4 TSI 150PK Lounge | Xenon | Navi | Cruise


€ 17.950,-

Algemeen

Bouwjaar 10-07-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.852 km
Deuren 5
Kenteken T-937-VB Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ben de Rooy B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 8
Postcode 4675 RA
Plaats St Philipsland
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)167 - 573995 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.benderooy.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2014 - jun 2015
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 623 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Mooie Volkswagen VII 1.4TSI 150PK Lounge uitvoering.
Goed onderhouden auto, afkomstig uit Juli 2015. Alle documentatie aanwezig.
Voorzien van o.a Navigatie, Cruise control, Climate control, Keylles Go, Keyless Entry, Xenon koplampen met LED dagrijverlichting, LED achterlichten, Bluetooth, Stoelverwarming, Parkeersensoren voor + achter, Etc Etc.
Actuele km stand 70.117

= Bedrijfsinformatie =

Vragen buiten onze openingstijden mogelijk via WhatsApp 06-42469356 of ons vaste nummer 0167-573995

Al onze auto's worden geadverteerd voor de meeneemprijs, dit is exclusief Bovag garantie en de rijklaarmaakkosten.
Bekijk onze garantie pakketten op www.benderooy.nl of vraag een van onze verkopers naar de voorwaarden.
Afleverpakket voor auto's boven €4.500 bedraagt €995
Afleverpakket voor auto's onder €4.500 bedraagt €495

Op basis van de meeneemprijs, zonder het afnemen van een afleverpakket heeft u bij ons recht op 12 maanden wet conformiteit garantie.
Wij vertellen u hier tijdens de proefrit/bezichtiging graag meer over.


Proefrit/bezichtiging ook s'avonds mogelijk op afspraak, graag staan wij voor u klaar op de Industrieweg 8 in Sint-Philipsland.

Onze voorkeur gaat er naar uit om vooraf een afspraak te maken, zodat u niet voor teleurstellingen komt te staan.

Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Autodata of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (0167-573995)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie