Volkswagen Golf

€ 7.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-12-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.117 km
Deuren 3
Kenteken TN-824-B Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Algemeen

Bouwjaar 06-12-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.117 km
Deuren 3
Kenteken TN-824-B Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Occasion Terneuzen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Transportstraat 1
Postcode 4538 AT
Plaats Terneuzen
Provincie Zeeland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 31797562 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autooccasionterneuzen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Gewichten
Ledig gewicht: 1.160 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Al decennia toonaangevend, beproefd en betrouwbaar. Da?s Volkswagen. Das Auto. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie.

Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Interesse in deze occasion? Bel dan 0611700658 bij geen gehoor kunt u mijn collega bellen 0653927827. Informeer naar de beschikbaarheid van de auto voor een eventuele proefrit!. Onze occasions worden geleverd met APK mits vermeld in advertentie. U bent van harte welkom, onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en typfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie