Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE | 245PK | Camera | ACC

€ 25.945,-

Bouwjaar 28-01-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.999 km
Deuren 5
Kenteken K-305-JJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE | 245PK | Camera | ACC


€ 25.945,-

Algemeen

Bouwjaar 28-01-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.999 km
Deuren 5
Kenteken K-305-JJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dahab Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Cookweg 21
Postcode 4462 HE
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 217669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dahabautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - mrt 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 70 km
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Al decennia toonaangevend, beproefd en betrouwbaar. Da?s Volkswagen. Das Auto. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Onder de motorkap ligt een zuinige viercilinder motor. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, donker getint glas achter, LED-achterlichten en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Het full map navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Telefoonaccu in het rood? Laad 'm simpel op met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. De achteruitrijcamera brengt precies in zicht wat zich achter u bevindt en toont een glashelder beeld op hoge resolutie. Een geluidssignaal waarschuwt hoeveel ruimte u nog heeft. Wanneer u links afslaat, analyseert de kruisend verkeer detectie uw rijrichting en anticipeert op mogelijke tegenliggers. Dreigt een aanrijding, dan reageert het systeem direct. De regensensor activeert automatisch de ruitenwissers als het regent of sneeuwt. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Met de sleutel op zak instappen en wegrijden. Keyless entry maakt het mogelijk. Deze Volkswagen is voorzien van schakel flippers aan het stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Veilig inhalen gaat moeiteloos dankzij actieve dodehoekdetectie. Het veiligheidssysteem waarschuwt als een ander voertuig in uw dode hoek rijdt. De adaptive cruise control hee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie