Volkswagen Golf 3.2 R32 2006 DSG Airride Porsche Remmen
€ 14.950,-
Bouwjaar | 10-04-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.831 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XN-314-T Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-04-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.831 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XN-314-T Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sako Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hudsonweg 22 |
Postcode | 4462 HJ |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 405005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sakocars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.513 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 2.070 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 234 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Voorzien van een volledige onderhoudshistorie.
Extras
-Volledig sport uitlaat systeem (Zeer mooi geluid)
-Maxton pakket
-Porsche remmen
-Macxton pakket
mogelijkheden bij Sako Cars:
- Financiering mogelijk
- Garantiemogelijkheden
- Wij kunnen 24/7 ter plekke uw voertuig tenaamstellen.
- Aan huis levering
- Inruil altijd mogelijk!
- Betaling per pin of contant mogelijk
- Wij zijn op werkdagen geopend vanaf 9:00 tot 19:00 (later tijdstip ook mogelijk op aanvraag)
- Stuur uw inruilverzoek via marktplaats, e-mail of WattsApp 06-36136522
Trefwoorden: Audi, A4, S4, A6, S6, limousine, Stationwagen, 3.2, 4.2, 5.0, V10, RS6, RS4, S-line pakket, Proline, Pro-line, dubbel S-line, sportstoelen, 256 PK Audi A1, S1, A2, A3, S3, RS3, A4, S4, RS4, A5, S5, RS5, A6, S6, RS6, A7, S7, RS7, R8, coupe, sportback, station, variant, 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.5, 3.0, 4.2, 5.0, v6, v8, v10, v12, A1, A3, S3, RS3, A4, S4, RS4, A5, S5, RS5, A6, S6, RS6, A7, S7, RS7, A8, S8, R8, R32, R36, DTM, Pro Line S, Ambition, S-line, S line, HGP Turbo, VAG, Biturbo, ABT, AMG, Brabus, Nismo, GT-R SQ5
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.