Volkswagen Golf 3.2 R32 | Navi | Xenon | DSG | 250PK | Youngtimer

€ 16.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-02-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.927 km
Deuren 5
Kenteken G-368-LH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.189 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Volkswagen Golf 3.2 R32 | Navi | Xenon | DSG | 250PK | Youngtimer


€ 16.945,-

Algemeen

Bouwjaar 21-02-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.927 km
Deuren 5
Kenteken G-368-LH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.189 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dahab Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Cookweg 21
Postcode 4462 HE
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 217669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dahabautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • achterspoiler
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2005 - dec 2008
Modelcode: V, 1K

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 176 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.544 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 2.100 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 235 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Volkswagen Golf levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Er is stoelverwarming aanwezig in deze auto. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, getint glas, buitenspiegels in carrosseriekleur en metallic lak.

In deze Golf vindt u schakelaars op het stuur om het audio-installatiesysteem te bedienen en het navigatiesysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Parkeerplekken worden er niet ruimer op. Maar met de aanwezige parkeersensoren krijgt u deze Volkswagen Golf zonder problemen op z'n plaats. De ruitenwissersnelheid wordt bij iedere bui perfect geregeld dankzij de regensensor. Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! U bent in deze Volkswagen ook voorzien van schakel flippers aan het stuur, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting en boordcomputer.

Indien u interesse heeft in deze Volkswagen, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?

= Bedrijfsinformatie =

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.
Zekerheden bij Dahab Auto's:
-Verschillende garantiemogelijkheden;
-Scherpste prijzen;
-Open en eerlijk advies;
-Inruil en financiering mogelijk en
-Al 18 jaar ervaring en kennis.

Gelieve eerst te bellen voordat u langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.
(ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde specificaties afwijken van de werkelijke specificaties, deze zijn derhalve onder voorbehoud)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie