Volkswagen Golf Cabrio 2.0 Highline

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-01-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.095 km
Deuren 2
Kenteken 12-GN-TT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf Cabrio 2.0 Highline


€ 4.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-01-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.095 km
Deuren 2
Kenteken 12-GN-TT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam M.I.C Exclusive
Contactpersoon M.e. van Rheenen
Adres Noordland 29A
Postcode 4451 RP
Plaats Heinkenszand
Provincie Zeeland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29043757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.micexclusive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Golf 2.0 Highline Cabriolet |2001 | 224.095 km | Inr. Mog


- Kenteken: 12-GN-TT
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Cabrio
- APK tot: 01-08-2024
- Tellerstand: 224095 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Kleurnaam: Zilver
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Interieurnaam: Sport
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: AWG
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1132 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 8.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitverwarming
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Elektrisch bedienbare kap
- Getint glas
- Getint warmtewerend glas
- Halogeen koplampen
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parelmoer lak
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Radiovoorbereiding

Interieur

- Achterbank neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstoelen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller

Veiligheid

- ABS en ESD
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Derde remlicht
- Gordelspanners

Overige

- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag


Dat is nou nog eens een hele nette Golf Cabrio zeg!
Zo kom je ze zelden nog tegen, goed verzorgd in de lak en gepoetst, interieur niet uitgewoond. Gewoon super netjes met wat hele fijne opties!
kom maar op met die zon.
 
Staat van de auto:
Zoals gezegd een heel net exemplaar, geen roest, deuken of krassen. Hier wordt je blij van.
Het interieur is meer dan netjes, de stof is heel en schoon van de sportstoelen!
Dak is recent vernieuwd dus geen zorgen daar om.
Het dak gaat elektrisch open maar sluiten moet met de hand, wij hebben hem maar op handmatig gezet scheelt weer gedoe. Verder alles in nette en goede staat, verzorgd exemplaar!

Het rijden:
Altijd goed een Golf Cabrio, zeker met de 2.0.
Lekker pittige motor voor een Golf.
Verder alles in orde, starten en de motor loopt nets, bak schakelt keurig.
Wegligging perfect door het verlaagde onderstel, niet te hard gewoon goed.
 
Het onderhoud:
Keurig bij gehouden VW.
Recent vervangen zijn onder andere:
 
Nieuwe schokbrekers van AP,
17" velgen inclusief 2 nieuwe achterbanden,
Nieuwe cabrio kap,
Nieuwe kachelradiateur,
Nieuwe koplampen.

Bekijk meerdere en grote foto's op onze website: www.micexclusive.nl

Bent u zelf ook in het bezit van een exclusieve auto, een oldtimer of een youngtimer&n

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie