Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI CUP - DSG - LED - NAVI - STOELVERWARMING - PDC RONDOM - CRUISE

€ 15.485,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-07-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.670 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI CUP - DSG - LED - NAVI - STOELVERWARMING - PDC RONDOM - CRUISE


€ 15.485,-

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.670 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DUMO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fleerbosseweg 7
Postcode 4421 RR
Plaats Kapelle
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 348702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dumoautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 537 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- DUMO Premium I (t/m 125.000km - maximaal 10 jaar oud) (€ 895): - 12 maanden APK of meer. - Onderhoudsbeurt volgens schema. - Auto wordt grondig geïnspecteerd en de aandachtspunten worden verholpen. - 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. - Auto wordt grondig schoongemaakt en gepoetst.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
- DUMO Premium II (vanaf 125.000km - vanaf 10 jaar of ouder) (€ 1.095): - 12 maanden APK of meer. - Onderhoudsbeurt volgens schema. - Auto wordt grondig geïnspecteerd en de aandachtspunten worden verholpen. - 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. - Auto wordt grondig schoongemaakt en gepoetst.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie

Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI CUP,

voor alle cabrio fans, hebben wij een schitterende Volkswagen Golf Cabrio 1.4 TSI CUP op voorraad. De perfecte cabriolet voor iedere dag en beschikt over 4 zitplaatsen. Redenen om voor de Golf Cabrio te kiezen; 4 zit plaatsen, zuinig brandstof verbruik, veel comfort en luxe voor het budget, goed geïsoleerd linnen dak, voordelig in het onderhoud en voorzien van heel veel fijne opties; cruise control, handsfree, navigatiesysteem, achteruit rij camera, parkeersensoren voor en achter, 7 traps automaat met dubbele koppeling, LED dag-rij verlichting, BI-xenon verlichting, stoelverwarming, facelift interieur, windscherm, CUP velgen, LED achterlichten, sportstoelen, multifunctioneel stuurwiel, stoelverwarming en ga zo maar door. De enige optie die de auto niet heeft is lederen bekleding, maar dat was ook de voorkeur omdat lederen bekleding behoorlijk warm of koud wordt en stof zit immers gewoon fijner. Dit exemplaar vonden wij bij de 2e eigenaar, is voorzien van complete onderhoudshistorie (origineel onderhoudsboekje, met stempels) en bevindt zich in zeer goede conditie. Kortom onder welke omstandigheid dan ook kun je heerlijk genieten van deze Golf en gezien de prijs, luxe en uitstraling is de auto nagenoeg zonder concurrentie! Bent u nieuwsgierig geworden? U bent ten alle tijde van harte welkom in onze showroom in Kapelle, de koffie staat klaar!

= Bedrijfsinformatie =

Beste klant, helaas zijn we niet altijd op ons bedrijf. Bij interesse in het kopen van een voert

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie