vorige 1 van 643 volgende

Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Highline | BBS velgen | Elektrische kap | Cruisecontrol | e banden | e apk

€ 3.490,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-01-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.033 km
Deuren 2
Kenteken 91-GK-ZR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Highline | BBS velgen | Elektrische kap | Cruisecontrol | e banden | e apk


€ 3.490,-

Algemeen

Bouwjaar 05-01-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.033 km
Deuren 2
Kenteken 91-GK-ZR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ALJ auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weihoek 7D
Postcode 4416 PX
Plaats Kruiningen
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 405696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.aljauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 170 x 143 cm
Wielbasis: 248 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.132 kg
Laadvermogen: 478 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Welkom bij ALJauto! Mogen we juist jou .... blij maken met een nieuwe auto ?!

Snelle vraag ?! Snel antwoord! Je kan ons op werkdagen in de avond en op zaterdag ook bereiken via app of telefoon op 0113-405696 .

Je kan zomaar heel blij worden van deze tweedehands auto ...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------- -
Bekijk meer info en foto's in HD kwaliteit op onze website www.aljauto.nl
----------------------------------------------------------------------------------------------- -----------

Levertijd: Direct uit voorraad mee is mogelijk
Garantie: Wij zijn een Bovag gecertificeerd bedrijf
Auto per maand betalen: Bereken eenvoudig via onze website uw gewenst maandbedrag
Rijklaarpakket: Auto is reeds deels rijklaargemaakt met Rijklaarpakket 2
Proefrit: Bij u thuis / Op ons bedrijf

----------------------------------------------------------------------------------------------------- ----

Wat maakt ALJauto tot een logische keus om juist daar je nieuwe auto te kopen ?!

- Bij ALJauto is er excellent en ruim de tijd voor jou alleen tijdens je proefrit afspraak.

- Bij ALJauto is meer dan 95% een tevreden klant, zie gerust hun ervaring via Google.

- Bij ALJauto is je nieuwe auto vooraf technisch en optisch rijklaargemaakt, direct meenemen na je proefrit is zelfs mogelijk.

- Bij ALJauto is elke auto voorzien van garantie, zelfs mogelijk bij je eigen garage om de hoek.

- Bij ALJauto is je auto altijd fair geprijsd, bij ons geen dure showroom of een stropdas.

- Bij ALJauto is de complete historie van je nieuwe auto erbij, wel zo vertrouwd.

- Bij ALJauto doen we alles voor jou glimlach, mogen we juist jou ... blij maken met een nieuwe auto ?!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie