Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline Business Panorama Lede
€ 3.499,-
Bouwjaar | 14-11-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.593 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-XZ-FG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-11-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.593 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-XZ-FG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zuid-West Occasions B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Kleverskerkseweg 5 |
Postcode | 4338 PP |
Plaats | Middelburg |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 578338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zuidwestoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2007 - 2009
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.328 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Mistral,beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Het premiumgevoel dat deze Volkswagen Golf Variant je geeft, is het gevolg van ver doorgevoerde kwaliteit in ieder facet. De uitgekiende techniek, de gedistingeerde vormgeving, het hoge afwerkingsniveau, het benadrukt allemaal het hoge niveau van deze auto. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf Variant duidelijk te zien is. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Op zelfs de koudste ochtend biedt de stoelverwarming een heerlijk welkom. Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. Verder is de Volkswagen uitgerust met: aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, verstelbare lendensteunen en verwarmde ruitensproeiers.
Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Al uw favoriete radiozenders letterlijk onder handbereik: dat kan met audiobediening op het stuur. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.