Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline - XENON - CRUISE - PDC VOOR EN ACHTER - STOELVERW - 1E EIGENAAR

€ 13.895,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-05-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.926 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline - XENON - CRUISE - PDC VOOR EN ACHTER - STOELVERW - 1E EIGENAAR


€ 13.895,-

Algemeen

Bouwjaar 19-05-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.926 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DUMO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fleerbosseweg 7
Postcode 4421 RR
Plaats Kapelle
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 348702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dumoautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 213 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.254 kg
Laadvermogen: 626 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- DUMO Premium I (t/m 125.000km - maximaal 10 jaar oud) (€ 895): - 12 maanden APK of meer. - Onderhoudsbeurt volgens schema. - Auto wordt grondig geïnspecteerd en de aandachtspunten worden verholpen. - 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. - Auto wordt grondig schoongemaakt en gepoetst.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
- DUMO Premium II (vanaf 125.000km - vanaf 10 jaar of ouder) (€ 1.095): - 12 maanden APK of meer. - Onderhoudsbeurt volgens schema. - Auto wordt grondig geïnspecteerd en de aandachtspunten worden verholpen. - 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. - Auto wordt grondig schoongemaakt en gepoetst.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline;

eindelijk hebben we hem gevonden, de perfecte Volkswagen Golf VII Variant, waarom dan de Variant en niet de reguliere Golf VII? De kofferbak, is voor vele mensen een reden om voor de Variant te kiezen. De auto is daardoor veel makkelijker inzetbaar als reisgenoot voor het gehele gezin of om spullen te vervoeren. Waarom is dit de perfecte? Dit is namelijk de Highline uitvoering met o.a.; sfeerverlichting in de cabine, bi-xenon verlichting, led-dag rij verlichting, de heerlijke alcantara stoelen, chrome pakket exterieur, hoogglans zwart afwerking interieur, cruise control, bluetooth, multi-media voorbereiding, navigatiesysteem, stoelverwarming, alle veiligheidssystemen (lane assist, verkeersborden herkenning, vermoeidheid assistent, pre-sense, rondom airbags en ga zo maar door. De optielijst van dit exemplaar tekent dan ook rustig twee kantjes vol! Nog een uniek feitje, deze auto is afkomstig van 1e eigenaar en is uitsluitend onderhouden bij één en dezelfde Volkswagen dealer. Daardoor is alle documentatie perfect en beschikt de auto over een onderhoudshistorie met ook de daar bijhorende onderhoudsfacturen (dealer stempels en dealer facturen). Dat ze goed onderhouden is merk je beduidend terug in het rijden van de auto, op de Continental Sportcontact 6 banden is de auto uiterst stil, comfortabel en brengt ze je in alle rust van A naar B. Kortom in onze de beste stationwagen in zijn prijsklasse!

= Bedrijfsinformatie =

Beste klant, helaas zijn

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie