Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline
€ 5.950,-
Bouwjaar | 25-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.946 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-KPB-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.946 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-KPB-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Garant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildeweg 33 |
Postcode | 4383 NJ |
Plaats | Vlissingen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53338612 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogarant.net/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline
- Kenteken: 62-KPB-5
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 21-03-2024
- Tellerstand: 213946 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1190 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 15"
- Metaalkleur
Interieur
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
Verkoop en inkoop van gebruikte auto's (alle merken). Auto Garant heeft altijd keuze uit diverse occasions in alle soorten en prijsklassen.
Dus zoekt u een goede gebruikte occasion, dan bent u bij ons op het goede adres!
In onze showroom hebben we permanent een aantal interessante occasions op voorraad.
Alle auto's worden geleverd met apk en zonder afleveringskosten.
Auto Garant is op afspraak geopend.
Auto Garant
Gildeweg 33
4383 NJ Vlissingen
06-53338612
moco@zeelandnet.nl
www.autogarant.net/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.