Volkswagen Passat 1.8 TSI Highline DSG Stoelverwarming Cruise Control
€ 14.495,-
Bouwjaar | 30-06-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.703 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-363-BR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.703 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-363-BR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rijk Auto's |
Contactpersoon | P. Rijk |
Adres | Diazweg 1 |
Postcode | 4462 HG |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 785101 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 147 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.417 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (1 maand)
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (1) (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (1 maand)
- Beperkt pakket (€ 850 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket (1)"): Geen BOVAG garantie; BOVAG 40-Puntencheck; 12 maanden garantie op motor en versnelligsbak, Controle check alle vloeistoffen excl. airco, Kleine beurt
- Uitgebreid pakket (€ 1.500 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket (1)"): Geen BOVAG garantie; BOVAG 40-Puntencheck; 12 maanden garantie motor, remmen en versnellingsbak, Controle check alle vloeistoffen inclusief airco, Een beurt volgens schema, Nieuwe APK, Tenaamstelling auto en in te ruilen auto, Verhelpen van urgente APK aanbevelingen
Zeer nette Volkswagen Passat 1.8 TSI Highline.
Boekjes en sleutels compleet.
Goed onderhouden auto, laatste beurt gehad bij 120.527 KM.
Voorzien van Cruise Control, Stoelverwarming en Voorruitverwarming.
Al onze auto's worden geadverteerd met de meeneemprijs, dit is inclusief rijklaarmaakkosten! Rijkautos.nl bezit het BOVAG keurmerk. Daardoor bent u bij ons verzekerd van een degelijke service en betrouwbaarheid. Vanwege de snel oplopende prijzen en het beperkte aanbod occasions, hanteren wij nog geen prijsstijgingen, maar wel vaste prijzen. Wij adviseren wij onze klanten altijd een aanvullend garantiepakket, deze zijn er in 2 soorten. Het alleen bij zeer uitzonderlijke auto's mogelijk zonder garantiepakket aan te kopen. Tevens kunt u bij ons ook terecht voor inruil, financiering en verzekering mogelijkheden. Kortom bent u opzoek naar een betrouwbare occasion? Breng dan een bezoek aan Rijk Auto's en laat u verrassen door onze occasions! Adres: DIAZWEG 1, 4462 HG Goes TEL: 0113-785101. Openingstijden: Ma, Di, Do, Vr 10:00 - 17:30 uur, woensdag op afspraak, zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur. Zondags gesloten.
Om teleurstelling te voorkomen, adviseren wij u voordat u langskomt telefonisch contact op te nemen. Rijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.