Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business DSG6 218pk

€ 49.950,- incl. BTW

Bouwjaar 17-05-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.000 km
Deuren 5
Kenteken S-597-ZD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business DSG6 218pk


€ 49.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-05-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.000 km
Deuren 5
Kenteken S-597-ZD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Poppe Vlissingen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gildeweg 22
Postcode 4383 NK
Plaats Vlissingen
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)118 - 424000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autopoppe.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2019 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 160 kW (218 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 68 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 183 x 150 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.653 kg
Laadvermogen: 617 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 38 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 - € 149 per kwartaal

Dit betreft een demonstratieauto. Voor de beschikbaarheid en de actuele kilometerstand van deze auto kunt u contact opnemen met de afdeling verkoop. Onze verkoopadviseurs zijn telefonisch te bereiken op 0118-42 40 00 of mail sales@autopoppe.nl . Deze auto wordt geleverd inclusief BTW, BPM, rijklaarmaakkosten en leges.
Auto Poppe is uw officiële Volkswagen, Volkswagen Bedrijfswagens, Audi, Seat en Skoda dealer voor geheel Zeeland. Met onze merken bieden wij u een uitgebreid aanbod van nieuwe en jong gebruikte wagens waarbij ons streven ligt op kwaliteit, expertise en klanttevredenheid. Onze dealerbedrijven zijn gevestigd in Goes, Vlissingen, Terneuzen en Oostburg. Aan deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.

= Bedrijfsinformatie =

Auto Poppe is uw officieel dealer voor Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, Seat en Skoda voor geheel Zeeland. Met onze merken bieden wij u een uitgebreid aanbod van dealerkwaliteit occasions waarbij ons streven ligt op expertise, kwaliteit en klanttevredenheid. Onze dealerbedrijven zijn gevestigd in Goes, Vlissingen, Terneuzen en Oostburg.

De prijs van deze auto is inclusief BTW, BPM, rijklaarmaakkosten en leges.

*Kijk voor onze interessante afleverpakketten op www.autopoppe.nl.

*Onze occasions worden standaard geleverd met APK, uitgebreide poetsbeurt en vloeistofcontrole.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden. Hoewel de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens te allen tijde voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie