Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line

€ 26.950,-

Bouwjaar 25-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.196 km
Deuren 5
Kenteken X-379-RP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Algemeen

Bouwjaar 25-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.196 km
Deuren 5
Kenteken X-379-RP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Burg Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mr. F.J. Haarmanweg 53-C unit J
Postcode 4538 AN
Plaats Terneuzen
Provincie Zeeland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48630963 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 189 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

ABS

Accident Avoidance System

Achterbank in delen neerklapbaar

Achterbank verstelbaar

Airbag bestuurder

Airbag passagier

Airbag(s) hoofd achter

Airbag(s) hoofd voor

Airbag(s) side voor

Airco automatisch

Anti Blokkeer Systeem

Anti Slip Control

Armsteun voor

Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth

Bandenspanningscontrolesysteem

Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar

Binnenspiegel automatisch dimmend

Boordcomputer

Bots waarschuwing systeem

Brake Assist System

Buitenspiegels elektrisch inklapbaar

Buitenspiegels elektrisch verstelbaar

Buitenspiegels in carrosseriekleur

Buitenspiegels verwarmbaar

Bumpers in carrosseriekleur

Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

Connected services

Cruise control adaptief

DAB-ontvanger

Dakrails

Dimlichten automatisch

Electronic Stability Program

Elektrische ramen achter

Elektrische ramen voor

ESP

Extra getint glas

Geluidsisolerend glas

Hill hold-functie

Hoofdsteunen actief

LED achterlichten

LED dagrijverlichting

LED koplampen

Lederen stuurwiel

Lichtmetalen velgen multi-spaaks 18"

Mistlampen adaptief

Multimedia-voorbereiding

Parkeersensor achter

Parkeersensor voor

Passagiersstoel in hoogte verstelbaar

R-Line Exterieur

Radio

Regensensor

Rijstrooksensor met correctie

Sportstoelen

Sportstuur

Start/stop systeem

Startblokkering

Stuur verstelbaar

Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Stuurwiel multifunctioneel

Telefoonintegratie premium

Traction control

Velours bekleding

Vermoeidheids herkenning

Warmtewerend glas

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven

De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?

Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven

Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.

Plus

  • alles gewoon en vertrouwd
  • stoelen voor Europees postuur
  • prima rijeigenschappen

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.

De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.

Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.

Deel deze advertentie