Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Business
€ 21.250,-
Bouwjaar | 29-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.727 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-434-DJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.727 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-434-DJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Heinkenszand |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordland 28 |
Postcode | 4451 RP |
Plaats | Heinkenszand |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51554766 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-heinkenszand.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 176 x 156 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket A (inbegrepen): BOVAG 40 puntencheck Geldige APK keuring Stoomreiniging interieur en exterieur Kwart tank brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- Pakket B (€ 695 meerprijs): - 6 maanden garantie - Onderhoudsbeurt uitgebreid *hierdoor kunt u 15.000 km en 1 jaar kosteloos rijden. - BOVAG 40 puntencheck - Nieuwe APK keuring - Stoomreiniging in & exterieur - Halve tank brandstof
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Pakket A"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Pakket C (€ 995 meerprijs): - 12 maanden BOVAG garantie - Onderhoudsbeurt uitgebreid *hierdoor kunt u 15.000 km en 1 jaar kosteloos rijden. - BOVAG 40 puntencheck - Nieuwe APK keuring - Stoomreiniging in & exterieur - Volle tank brandstof
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Pakket A"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Misschien biedt een ander merk ook tijdloos mooi design, en bij weer een ander merk vindt u wellicht een soortgelijke, hoogstaande motortechniek. Ook zijn er automerken die auto's bouwen met geweldige rijeigenschappen, en sommige merken hebben ook heel veelzijdige auto's. Maar als u al die eigenschappen tegelijk wilt, moet u toch echt bij Volkswagen zijn. Bij deze T-Cross, bijvoorbeeld. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze T-Cross, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Voor het pittige uiterlijk én goed gesteund zitten zorgen de sportstoelen. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Dankzij de spraaksturing bedient u verschillende functies zonder uw handen van
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.