Volvo XC60 2.0 T FWD Momentum

€ 19.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-05-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.010 km
Deuren 5
Kenteken 67-RBG-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Volvo XC60 2.0 T FWD Momentum


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-05-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.010 km
Deuren 5
Kenteken 67-RBG-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Weele
Contactpersoon Sebas van weele
Adres Westweg 5
Postcode 4413 EE
Plaats Krabbendijke
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 502010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanweele.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 189 x 171 cm
Wielbasis: 277 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.610 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo XC60 | Recht op het doel af

Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.

Autotest | Volvo XC60 Recht op het doel af

De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.

Plus

  • snel en zuinig
  • uiterst comfortabel
  • veel aandacht voor veiligheid

Min

  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • bandengeluiden overheersend aanwezig
  • Pilot Assist haalt rechts in

Conclusie

Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.

Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.

De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.

Deel deze advertentie