Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 110 6MT Life Digital Cockpit Pro 26 cm | Rijstrookbehoudassistent Lane Assist | Parkeersensoren Park Distance Control | App-Connect' draadloze

€ 35.705,- incl. BTW

Bouwjaar 04-08-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken T-520-PV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 110 6MT Life Digital Cockpit Pro 26 cm | Rijstrookbehoudassistent Lane Assist | Parkeersensoren Park Distance Control | App-Connect' draadloze


€ 35.705,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-08-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken T-520-PV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Poppe Goes - Volkswagen & Audi
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pearyweg 13
Postcode 4462 GT
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 542500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autopoppe.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 882450
Productienummer: 882450

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 678 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 189 km/u
Accu snelladen: nee

Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: B

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Leaseprijs: € 409 p/m (private lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Overige informatie
Rijklaargewicht: 1270 kg
Verwachtte leveringsdatum: 18-08-2023

Welkom bij Auto Poppe. De officiële dealer van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, SKODA en Volkswagen Bedrijfswagens. Thuis in Zeeland! Bij ons bent u van harte welkom met al uw vragen, of het nu gaat om een (aankoop) advies, een reparatie, onderhoud of financiële vragen. Wij staan voor u klaar!

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven

De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?

Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven

Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.

Plus

  • alles gewoon en vertrouwd
  • stoelen voor Europees postuur
  • prima rijeigenschappen

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.

De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.

Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.

Deel deze advertentie